Hei! BMW:ssäni ohjauspyörä lukittui yllättäen, ja en päässyt töihin. Tämä on jo toinen kerta parin kuukauden sisällä. En halua viedä autoa joka kerta huoltoon, joten olen miettinyt, miten voisin ymmärtää ongelmaa paremmin ja ehkä ratkaista sen itse. Olen kuullut, että ELV-järjestelmä voi olla syynä. Onko kellään kokemuksia sen tarkistamisesta ja nollaamisesta kotona?
top of page
Central de atendimento em Maceió-AL: +55 (82) 3436-8200 ou em Belo Horizonte-MG +55 (31) 3657-6500.
Da sua casa, ao mundo!
Venha passear conosco, saídas diárias a partir de Belo Horizonte-MG e Maceió-AL.
bottom of page

Moi! Minulla oli aivan samanlainen tilanne. Aluksi olin todella stressaantunut, mutta sitten löysin tämän artikkelin https://autonkorjaus8.wordpress.com/2025/07/29/bmw-elvn-ohjauspyoran-lukitusongelman-korjaus-kuinka-ratkaista-ongelma/ Siinä kerrotaan tarkasti, miten ELV-yksikön kunto tarkistetaan ja miten sen voi nollata itse. Se antoi minulle rauhan ja auttoi ratkaisemaan ongelman ilman kallista huoltokäyntiä. Suosittelen lukemaan, varsinkin jos haluaa ymmärtää autoaan paremmin.